Тайландски масаж- изкуство за подмладяване

Все повече хора избират тайландски масаж за релаксация и възстановяване. Освен това той помага за отслабване и забавяне на стареенето на кожата.

Истинският тайландски масаж буквално обновява тялото – благодарение на него се отработват мускули, увеличава се кръвообращението, кожата става еластична. Идеалният вариант е да направите тайландски масаж в салона. Но има и домашни опции за процедурата.

Енергийни линии

Според учението на тайландските майстори в човешкото тяло има над 70 000 енергийни линии. За да може тялото да функционира пълноценно, всички те трябва да са в равновесие помежду си. Балансът е нарушен? В този случай е нужна корекция. Извършва се чрез въздействие върху десетте основни линии на тялото. Ако има блокажи в тях, те трябва да бъдат отстранени, така че всички органи да работят правилно.

Как става това

Тайландският масаж е доста осезаемо точково въздействие. Майсторите често работят не само с ръце, но и с лакти, крака, колене. Това е необходимо за по-дълбока тренировка на мускулите.

В допълнение към точковата работа се използва пасивна йога – по време на процедура майсторът помага на клиента да заеме определени пози на тялото. По този начин има допълнителен ефект върху мускулите и вътрешните органи.

Кой може и не може

Благодарение на тайландския масаж, кръвообращението се подобрява, шлаките и токсините се отстраняват, подпухналостта и напрежението се облекчават, а състоянието на кожата се променя към по-добро. Комплексният ефект помага да се възстанови хармонията в тялото.

Въпреки това, от масажиране ще трябва да се откажат тези, които страдат от:

  • Разширени вени;
  • Диабет;
  • Имат наранявания на гръбначния стълб и ставите;
  • Както и бременни жени.

Не се препоръчва да се яде час преди и след тайландски масаж. Изберете леки храни в деня на вашата процедура.

Как да го правим сами

Гръб, глава, лице, стъпала, длани, ханш – почти всяка част от тялото може да бъде разработена с помощта на тайландски масаж. У дома най-лесно е да въздействате върху лицето и краката.

Крака. Самомасажът се извършва в седнало положение. Въздействието трябва да се усети, но не болезнено. Разтворете краката си настрани, издърпайте ги с ръце. Работете по свода на стъпалото с точкови движения. Изпънете пръстите към себе си, останете в това положение за 30-40 секунди. След това изпънете пръстите на краката напред. Масажирайте петите: натискът трябва да е силен. Завършете масажа с нежни удари.

Лице. Започнете с леко поглаждащо движение. След това преминете към точкова въздействие. Придвижвайки се отгоре надолу, използвайте пръстите си, за да обработите челото, скулите, бузите, носа, областта около устните, брадичката. Не забравяйте за врата и деколтето си. Натискането трябва да бъде доста осезаемо, но не болезнено. Повторете комплекса 5-6 пъти. В края на процедурата преминете по лицето с гладещи движения на показалеца, като се движите от центъра към периферията.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *